1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Що сказав лікар?"

"Що сказав лікар?"

Переклад:What did the doctor say?

December 25, 2015

7 коментарів


Halivia

What did say the doctor ? Можна чи ні?


deniko
Mod
Plus

Ні, такий порядок слів для англійської неприродній, тут лише як у завданні - What did the doctor say?

Або What has the doctor said?

Допоміжне дієслово (did, has) - відразу після питального слова, а основне дієслово (said) - після підмету (іменника, тут це the doctor)


PDdv17

Чому не можно.. a doctor


deniko
Mod
Plus

Мені складно придумати ситуацію, в якій речення What did a doctor say? мало б сенс

Артиклі вживаються згідно з наших уявлень щодо того, чи знає наш співбесідник про цей предмет, чи людину, як у даному випадку

Якщо я когось питаю "Що сказав лікар?" - той, кого я питаю, мабуть, був у лікарні і говорив із лікарем, і я питаю саме про цього лікаря.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.