"Çocuk"

Çeviri:Das Kind

December 26, 2015

7 Yorum


UmutDoruyo

Das ile die arasındaki fark nedir ?


Sara_Lenor

pardon ama ben hiç zorlanmadım cunku ders'e baslamadan evvel ders hakkinda onun aşağisinda okuya bilirsiniz^-^ şoyle anlatiyim ki, "die"(belirli)-"eine"(belirsiz)-olmasi sartila kadin cinslerinde, "der" (belirli)-"ein"(belirsiz)-olmasi sartila erkek cinslerde, ve son olarak..."das"(belirli)-"ein"(belirsiz) olmasi sartila cocuk cinslerinde kullanilir..... ha bide bu "die-der-das"_inglizcedeki "the"-Gibi.... "eine-ein" sa ingilizcedeki "aan"_gibi dusun...oke? ^,^ neyse umarim yararli olmustur!!


furkan927396

Hic bisey anlamadim kardesim


iu8202

Bende anlatamamış bişey


iu8202

Ders bi özel ad değildir o yüzden kesme işareti ile ayrılmaz biraz türkçe öğrenmeye davet ediyorum seni


GlrMmmdova

İngiliscedeki sözlere çok benziyo mesela kind kid.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.