"Mensch"

Çeviri:İnsan

December 26, 2015

43 Yorum
Tartışma kilitli.


AhmetFratG

der Mensch olması gerekmez mi?


YazilimciKiz

Merhabalar.

Artikel olmadan da kullanılabilir. Aynı anlama gelir.

Mensch = Der Mensch

İyi günler.


MuratBakr6

Tamam da Artikel i İLE yazınca hata veriyor


kumsalbb

Artikelsiz yazilicak


naz415921

Hayır çünkü "ein" veya "eine" kelimeye olmak anlamı katar aynı zamanda "bir" olarak da kullanılabilir. Kelimenin önüne gelen bir fiil.


darthvader135

Bu sözcük kadınları da kapsıyor mu? Yoksa sadece erkekleri mi belirtiyor?


mizinamo

Erkek ve kadın, hepsi "Mensch"-ler.


darthvader135

Teşekkür ederim.


BusraGncr

Merhabalar.

"Mensch", "İnsan" demektir. Cinsiyet ayrımı yoktur. Tüm insanları kapsar.

İyi günler.

BusraGncr


YazilimciKiz

Merhabalar.

"Mensch" sözcüğü Almancada "insan" anlamına gelir. Nasıl Türkçede "insan" dediğimizde tüm cinsiyetleri kapsıyorsa Almancada da durum böyledir.

İyi günler.


Omer_Erdem

insan erkekte kadında olmadığı için derle veya die la kullanılmaz


YazilimciKiz

Merhabalar.

Almancada tüm isimlerin bir artikeli vardır. "Mensch" sözcüğünün artikeli de "der" artikelidir. Normalde "der" erkekler, "die" kadınlar için kullanılsa da bazı istisnalar bulunmaktadır.

İyi günler.


bahardvlc

Aynen öyle haklısın .


Mikayl741935

Harikasin guzel kiz almancayi iyi anlatdin :)


ronaldinhoe

Omere katılıyorum


mertrzgarz

The insan yazdim kabul etmedi


eyda203491

Mensch yapiyorum yanlis diyor bu nedir ya ?


dr.apostol

soruda hata mevcut, bu cümleyi değilde bu kelimeyi tercüme edin yazmalıydı


Derin_Nya

Yanlışlıkla 2 insan yazdınn kabul etmiyor:/


AYSEGULTAK

İnsan yazıyorum, yazım hatanız var diyor


AYSEGULTAK

İnsan yazınca yazım hatanız var diyor!?


DahwanChan

Renaldo Wilhelm


AYSEGULTAK

"insan" yazınca neden hep "yazım hatası" diyor!??


Derya489705

Der bir artikel dir türkçe dilinde artikel kulanılmaz ingilizce the gibi kelimelerin zaman zaman başına gelir


SteffiBookworm

Önemli!
İ ile cevabınız kabul edılmedi mi ?
Lütfen ekran görüntüsünü benimle paylaş !


mertrzgarz

The insan yazdim kabul etmedi


AYEGL21759

Bunlari not aliyorum


azimenurkilic

ben de not alıyorum umarım öğrenirim bu dili


ElifAgl2

Mensh insan demek


Leylaa.65

Yanlış yazdım insani ya jsjsjsjs


Esma65Acar

Yeni başlayan için zor soruyo . Yeni öğreniyom dedim zor sordu yav


Glsm916031

Yeni basliyom kafadan attim tuttu


...NT...

Yemin ederim supraaaaa dedim kabul etti


RONDASUVAR

Bazen artikel hafızamı karıştırıyor


MericEgeEricek

Mor kazaklı adam neden balığa benziyor xd

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.