Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The foundation"

Переклад:Цей фундамент

2 роки тому

7 коментарів


Scheva_44

водиш "фундація" пишуть що не вірно, хоча самі пропонують такий переклад)

2 роки тому

Rizdvo
Rizdvo

Не приймаються "фонд", "фундація" (нагадаю, що тема - "Люди") і навіть просто "фундамент"! Тільки "цей фундамент"!
Навіть для бета-версії це занадто!

2 роки тому

Mediaphag

Який фундамент? Тема люди.

1 рік тому

igoryan2002

The не означає "це", наскільки я знаю. Неправильний переклад

1 рік тому

gtc2015
gtc2015

Ви просто ще занадто мало тут знаєте, щоб стверджувати тут неправильний переклад.

Означений артикль "the" у багатьох випадках (а може навіть і у більшості, особливо якщо мова лише про цей курс) можна (і доречно) перекладати як "це, цей, ця, ці, цьому, цим..." Це випливає навіть з його походження (від вказівного займенника "that") та його призначення і застосування в англійській.
https://english.ed-era.com/1/oznachenii_artikl_the.html
https://grammarway.com/ua/article

У цьому курсі прийнято задля кращого запам'ятовування майже всюди приймати такий переклад.

ПС
Те, що у цьому завданні варіант без "це" не приймається, це, на мою думку, помилка і недоробка. Кнопку "Повідомити" натиснув, скаргу подав.

3 місяці тому

AndriiDein

Цей засновник?

10 місяців тому

gtc2015
gtc2015

Назва предмета (або людини) по виду діяльності, яку той виконує - такий іменник англійською часто утворюється з відповідного дієслова додаванням закінчення "-er":
drive - driver
box - boxer
beep - beeper
write - writer
found (засновувати, створювати, фундувати) - founder (засновник, фундатор)

3 місяці тому