1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ne zaman istersen balık ye."

"Ne zaman istersen balık ye."

Çeviri:Eat fish whenever you want.

December 26, 2015

26 Yorum


_uzayli_

" Eat fish when you want. " yazdım neden olmuyor?


minski08

when you want 'da istediğin zaman gibi bir anlam var 'whenever' kullanınca ne zaman istersen dersin


BERATDEVEC1

Ayn kardesim bende dogru yazdim serefsiz yanlis gosterdi


cihancaylak

2.you gereksiz degil mi


Bisnev99

Whenever'ın başta olması gerekmez mi?


Selcen_Ozturk

Eat fish whenever you want. = Whenever you want, eat fish.


murat291387

Fiil neye gore başa geliyor selcen hanim. Anlayamadim.


Selcen_Ozturk

emir cümlelerinde başa gelir


CahidTuna

burada başa you koymamızın sakıncası ne tüm cümleyi aynı yazdım sadece başına you koydum reddetti


omjio

When you want , eat fish neden olmuyor?


kipcakmuc

you eat fish whenever you want cümlesinde yanlış olan ne


buketsevcan

Sizin yazdığınız emir cümlesi olmuyor. You eat fish whenever you want = Ne zaman istersen balık yersin.


isgendet

When ne zaman whenever le when farki nedir


Minel149972

When, "ne zaman?" Anlamına gelir. When -dığında, olduğu zaman anlamlarında da kullanılır..... Whenever daha farklıdır. Whenever, ne zaman istersen, dilediğin zaman, vb. gibi anlama gelir. Kısacası when daha kısıtlı bir kelimeyken whenever daha geniş kapsamlı bir sözcüktür. Umarım yardımcı olabilmişimdir :))


ilkay750928

Bu güzel açıklamalar olmasa yandık. Teşkekkürler


Bykush1
  1. Whenever you want eat fish ile eat fish whenever you want , arasında bir fark var mı? Biri devrik mi? (Balık ye ne zaman istersen, gibi)

  2. You whenever want olmaz mı? Neden olmaz? Cümle içindeki yerleri nereye gelecek?


Rumeysalar

When you want you eat fish cümlesindeki hata nedir


muratbakan80

You eat fish whenever you want. Bu şekilde yanlış mi?


eser.yukse

Selcen hanım harikasınız sizin sayenizde çok sey öğrendim.


sahin1640

You eat fish whenever you want


Elif732085

Whenever you want eat fish = Eat fish whenever you want ikisini kabul eder. Ben whenever you want demeyi tercih ediyorum. İkisini de kabul ettiği için teşekkürler duolingo.


Tolgazorba

Eat fish whenever you wish???


Learner2534

You eat fish whenever you want Olmaz mı?


ErOcl

"You eat fish whenever you want" ifadesi neden yanlış. Başında sadece "you "var

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.