1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я п'ю сік."

"Я п'ю сік."

Переклад:I drink juice.

December 27, 2015

6 коментарів


Yaryna_ts

Чому так? Що, можна з артиклем і можна без нього?


greg.mort

Я б порадив добре вивчити де і коли вживаються і не вживаються артиклі, у нас їх в мові просто немає. Більшість людей довго плутаються поки опанують більш-менш правильне використання артиклів.

http://chumova.com/yak-zatovaryshuvaty-z-angliyskimi-articliami.html


verbinska_10

я думла , що тут без артикля краще


BogusCristal

все правильне


ToshkaDobbi

чому 3 варіант правильний? я п'ю сік відповідає 2 варіанту а не третьому (I am drinking the juice-я п'ю цей сік)


myAnguish

Просто артикль The означає, що ви говорите про якісь конкретний сік, тобто про який ваш співрозмовник знає. Тому не завжди перекладається "цей сік".

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.