1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я п'ю сік."

"Я п'ю сік."

Переклад:I drink juice.

December 27, 2015

9 коментарів


Yaryna_ts

Чому так? Що, можна з артиклем і можна без нього?


greg.mort

Я б порадив добре вивчити де і коли вживаються і не вживаються артиклі, у нас їх в мові просто немає. Більшість людей довго плутаються поки опанують більш-менш правильне використання артиклів.

http://chumova.com/yak-zatovaryshuvaty-z-angliyskimi-articliami.html


PIKv19

Артикль „a/an" ставиться перед злічувальним іменником. Сік це не злічувальний іменник.


verbinska_10

я думла , що тут без артикля краще


BogusCrystal

все правильне


ToshkaDobbi

чому 3 варіант правильний? я п'ю сік відповідає 2 варіанту а не третьому (I am drinking the juice-я п'ю цей сік)


myAnguish

Просто артикль The означає, що ви говорите про якісь конкретний сік, тобто про який ваш співрозмовник знає. Тому не завжди перекладається "цей сік".


Mcxu10

Я переклала привельно


[заблокований користувач]

    А чому тут використовується "-ing" якщо воно не було ні в основи один, ні в основи два

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.