"Gut."

Çeviri:İyi.

December 27, 2015

11 Yorum


yasinkarakus

türkçe karşılıklarında iyi, aynı zamanda güzel anlamına da gelir.. En azından bu şekliyle de kullanılır...

February 28, 2016

melisa94608

Gut= good

September 24, 2016

EsarTR

Kim yaptıysa bunu... Gut=Güzel yani

August 17, 2016

MehlikaAkg

Schön - güzel demek Gut - iyi demek

December 11, 2017

fakdemir20

Aynen doğru

February 7, 2019

OnurSelimY

Arkadaşlar ingilizcedeki Good a benzemiyormu

July 28, 2016

Mervenur655740

Evet

August 2, 2017

_Gulsum_

evet yaaa

November 29, 2017

Sudenur724275

Merhabalar ben ortaokul 5. sınıfa gidiyorum. Bizim Almanca hocamız (Frav Koç) bize hep iyi bir şey yapınca "Guut" der. Bu yüzden benim aklıma ilk "iyi" geliyor.

March 13, 2018

DenizYncol

Biraz ingilizceye benziyo

July 27, 2016

Fatma383234

Çok güzel basit kelimeler le öğretiyor. Umarım çoook başarılı olurum.

October 24, 2018

İlgili Tartışmalar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.