"Gut."

Çeviri:İyi.

December 27, 2015

18 Yorum
Tartışma kilitli.


yasinkarakus

türkçe karşılıklarında iyi, aynı zamanda güzel anlamına da gelir.. En azından bu şekliyle de kullanılır...


EsarTR

Kim yaptıysa bunu... Gut=Güzel yani


MehlikaAkg

Schön - güzel demek Gut - iyi demek


Tutku321964

Hyr iyi demek ama guzel anlamda da kullanılır.


OnurSelimY

Arkadaşlar ingilizcedeki Good a benzemiyormu


Sudenur724275

Merhabalar ben ortaokul 5. sınıfa gidiyorum. Bizim Almanca hocamız (Frav Koç) bize hep iyi bir şey yapınca "Guut" der. Bu yüzden benim aklıma ilk "iyi" geliyor.


Fatma383234

Çok güzel basit kelimeler le öğretiyor. Umarım çoook başarılı olurum.


iu8202

Almanca zaten ingilizceye benziyor


MustafaTah517064

Ben bir kizim ve buraya Azərbaycandan katıldım


MustafaTah517064

Ben buraya yeni katıldım ve proqram sayesinde çok şey öyrendim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.