1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Їх батько помер."

"Їх батько помер."

Переклад:Their father had died.

December 27, 2015

10 коментарів


Yulia_Kovalova

На скільки мені відомо, про смерть людини ми говоримо тільки у Past Simple і аж ніяк не у Past Perfect


greg.mort

Не тільки, вживається і past perfect але переважно у більш складних реченнях


Fb8U1

They - вони, them - їх, їм, their - їхній. Почитайте тут: http://easy-english.com.ua/personal-pronouns/, а також тут: http://easy-english.com.ua/possessive-pronouns/


MaksimProkopyuk

Я написав"their father had died" а воно мені перекреслило і написало "their father had DIEDS" чому dieds а не died?


greg.mort

"Dieds" взагалі немає в словнику, точно якась помилка.


MaksimProkopyuk

То а я що кажу щось тут не так я написав ще раз died а програма написала,що dieds це мене засмучує :(


Sorokas

І як я маю зрозуміти, що тут Past Perfect при перекладі з української?


--my--

They - це їх, а their - їхній. Я правильно зрозуміла?


ekX9

You can use the word death less in the examples


Vadym_H

Не їх, а їхній

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.