"Het is niet erg."

Vertaling:It is not serious.

December 27, 2015

8 opmerkingen
Deze discussie is gesloten.


Jacquelien7777

Waarom is "it does not matter" niet goed..


Jos695214

Vraag ik me ook af?


EPieter

Wanneer is het 'it' en wanneer is het 'the'


El2theK

Als het het onderwerp van de zin is is het it bijvoorbeeld.

  • Het is een huis - It is a house

Als het een lidwoord is dan is het the

  • Dat is het huis - That is the** house.

MehdiBerno1

Waarom is erg=serious, serious betekent toch serieus?


jessica507548

Deze begrijp ik niet. Kan kiezen tussen negative, serious en beautiful.. Het juiste antwoord is serious maar dat is heel wat anders

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.