Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"У вас є стіл?"

Переклад:Do you have a table?

2 роки тому

3 коментарі


MuraD936440

А чому неправильно have you a table? Поясніть, будь-ласка )

2 роки тому

Nordry
Nordry

Ви цілком можете запитати так під час розмови, виділивши інтонацією, що це саме запитання. А на письмі і в Дуо краще все ж ставити запитання більш традиційно, тим паче, що не факт, що у всіх завданнях розмовний варіант формулювання запитань додано до правильних відповідей і Ви тим самим збережете власні нерви від зайвого стресу. :)

2 роки тому

O.Yevhen
O.Yevhen

тому що, на відміну від української, в англійській потрібні допоміжні дієслова... тільки практика допоможе їх використовувати на автоматі... сам буваю пропускаю їх... + своєрідна побудова речень :) з якою і сам ще досконало не розібрався.

Щоб зрозуміти англійську - потрібно думати саме як "англієць"... "українська" логіка сюди не проканає.

2 роки тому