1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У вас є стіл?"

"У вас є стіл?"

Переклад:Do you have a table?

December 27, 2015

4 коментарі


MuraD936440

А чому неправильно have you a table? Поясніть, будь-ласка )


Nordry

Ви цілком можете запитати так під час розмови, виділивши інтонацією, що це саме запитання. А на письмі і в Дуо краще все ж ставити запитання більш традиційно, тим паче, що не факт, що у всіх завданнях розмовний варіант формулювання запитань додано до правильних відповідей і Ви тим самим збережете власні нерви від зайвого стресу. :)


O.Yevhen

тому що, на відміну від української, в англійській потрібні допоміжні дієслова... тільки практика допоможе їх використовувати на автоматі... сам буваю пропускаю їх... + своєрідна побудова речень :) з якою і сам ще досконало не розібрався.

Щоб зрозуміти англійську - потрібно думати саме як "англієць"... "українська" логіка сюди не проканає.


lilia631195

Чому не приймає desk?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.