"He reads the wine list."

Переклад:Він читає цю винну карту.

3 роки тому

9 коментарів


Oleh_Chernobay

Варіант "Він читає цей винний список" не підходить?

3 роки тому

VasylMaks

Могли б як варіант залишити. Я не так часто ходжу в ресторан щоб пити вино, та ще й вибирати його з "карти"

2 роки тому

RomaBoreiko

Підтримую, в мене така ж проблема!

3 роки тому

vlodko_lviv

Карта вин теж не проходить

3 роки тому

zenhorb

Він читає карту вин.

5 місяців тому

crQA4

Чо? Як карта може бути винною?

10 місяців тому

Iwan_Lviv

Флуд: ))) Більшість звинувачують не лише мапи, а будь-що !! ))) Він відчитує винну карту ) -Я за винний список (чи перелік)

9 місяців тому

Andrianchyk

Для всіх кажу треба знати трохи граматику щоб щось перекладати тому що ви каже що наприклад карту ванна там пише wine list значить має бути першим винна карта

1 день тому

Andrianchyk

І там треба вибирати варіанти а ви якісь інші придумуєте

1 день тому

Пов’язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.