1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He reads the wine list."

"He reads the wine list."

Переклад:Він читає цю винну карту.

December 27, 2015

12 коментарів


Oleh_Chernobay

Варіант "Він читає цей винний список" не підходить?


mcvazin

Могли б як варіант залишити. Я не так часто ходжу в ресторан щоб пити вино, та ще й вибирати його з "карти"


RomaBoreiko

Підтримую, в мене така ж проблема!


Fodrat

Oleh карта може бути і скарбів, але ваша відповідь непогана.)


vlodko_lviv

Карта вин теж не проходить


zenhorb

Він читає карту вин.


YE_BOIH

Звідки я взагалі мав знати про існування якихось "винних карт". Виявляється цей додаток 18+ і у ньому пропагують вживання алкоголю? Я ж тепер піду дізнаватись що за винні карти такі))


crQA4

Чо? Як карта може бути винною?


Iwan_Lviv

Флуд: ))) Більшість звинувачують не лише мапи, а будь-що !! ))) Він відчитує винну карту ) -Я за винний список (чи перелік)


Andrianchyk

Для всіх кажу треба знати трохи граматику щоб щось перекладати тому що ви каже що наприклад карту ванна там пише wine list значить має бути першим винна карта


Andrianchyk

І там треба вибирати варіанти а ви якісь інші придумуєте


ot8l3

Він читає цей винний список

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.