"Der Mann"

Çeviri:Erkek

December 28, 2015

39 Yorum


CeyhunEnglish

artikelleri öğrenmek gerekiyor

December 28, 2015

sawashian

Adam'ın artikelini unutursanız eğer aklınıza 'Derman' gelsin. :) Derman gibi adamız vesselam.. ;)

August 3, 2017

Ezgi577873

Çok iyi, teşekkürler

March 17, 2019

mizinamo

Evet, onlar çok önemli.

December 28, 2015

rasitsariyar

Ceyhun bey artikeller nedir?

February 10, 2016

H.brahimAY

Çok doğru.

June 27, 2017

EsmaNurBRN

erkek adam yazıyo doğru yazıyorum ama yanlış diyor

July 3, 2017

mizinamo

Lütfen seçin.

  • erkek
  • adam

ya erkek ya da adam yazın. Her ikisini de yazmayın lütfen.

January 6, 2018

Babek956507

Erkek

February 22, 2019

BgmORK

Adam zaten erkek oluyor Kız adam var mı? Diraj adam yazın kabul eder...

February 19, 2019

Beyza.Tas.62

belirli - belirsizi tam anlayamadım erkek: ein (belirsiz) der(belirli) konuşurken yada okurken neye göre ifade edip neye göre anlayacağız ?

March 19, 2017

Ceyda772015

Ein bir demek der ingilizcedeki the yerine geçiyo yani belirtmeye yarıyo. Sadece der yok der das ve die var her kelimenin farklı artikelleri var. Ayrıca eğer artikeli der olan bir kelimeye ein gelicekse ein, das a ein gelicekse yine ein şeklindr kullanılıyor ama artikeli die olan bi kelime için eine şeklinde kullanılıyor. Bir de bunların den vs halleri var karmaşık biraz bu yüzden kelimeleri ezberlerken kesinlikle artikelleriyle ezberleyin.

July 28, 2018

emrecan771149

aynısını yazdım kardeş

June 20, 2017

YusufZiyaH

adam yazdım kabul etti

October 17, 2017

Seyma65

Der ile ein farki ne tam olarak

May 20, 2017

rjuhkwa

der ingilizcedeki the aynı ingilizcede oldugu gibi belirli isimlerde kullanılıyor. ein ise a/an belirsizisimlerde gerçi artık seviye 7 olmuşsunuz :D

June 8, 2017

Berilsu95334

erkek,adam yazdım yanlış diyor...?

July 6, 2017

Zmra104795

sadece virgülü koymadım diye yanlış dedi

August 15, 2017

Muhammet297611

Erkek adam yaziyom olmuyo

September 28, 2017

selo268505

hata bildir

September 30, 2017

olmayankii

evet erkek adam

October 1, 2017

runoonur

gençler cevap erkek olduğu için olabilir mi

December 5, 2017

selengadndr

Erkek, Adam yazdım yanlış Erkek, Adam olacak diyor hatalı bence.Aynısını yazdım zaten. Yapımcılar bir çözüm bulmalı bu soruna.

January 6, 2018

mizinamo

erkek, adam bu iki tane mümkün cevap.

erkek yazabilirsiniz, adam yazabilirsiniz. Ama erkek, adam (birlikte) yanlış.

January 6, 2018

selengadndr

Arkadaşlar sadece erkek yazın ya da sadece adam yazın

January 6, 2018

NazSadkolu

aynisini yaziyorum yanlis diyo

February 5, 2018

Merve162245

Benim ablam var ben söylerken yanımda bağırıyo gıcık

April 7, 2019

berkdogan2005

Evet ama bence daha çok bunda değilde yazcağında

March 4, 2016

1180582799

der ne demek

September 2, 2016

mizinamo

İngilizce'nin the gibi belirtme bir sözcüğü.

September 2, 2016

ProBoran5

saçma gerçekten saçma

June 14, 2017

SteffiBookworm-

Saçma nedir?

June 14, 2017

MERVE152638

BÜYÜK VE KÜÇÜK HARFLE YAZMAMA RAGMEN KABUL EDİLMİYOR.

July 21, 2017

esmaemoci

erkek adam yazıyorum yanlıs diyo virgül katmadım diye mi

October 5, 2017

Trimax5

ayn kardes Erkek, Adam

October 9, 2017

seyran178424

Erkek, Adam

November 19, 2017

jedi2236

evt

January 9, 2017

sahin3438

Erkek Adam

February 14, 2017

ngiliz4

ADAM YA?

October 21, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.