Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Wir spielen mit den Katzen."

Çeviri:Kedilerle oynuyoruz.

2 yıl önce

4 Yorum


sonofneptune
sonofneptune

mit der katzen olmaz mı?

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Olmaz.

"mit" kelimesinin arkasında Dativ gerekli. Dativ çoğul artikeli "den"-dir. O yüzden "mit den Katzen" (kedilerle).

"der Katzen", çoğulun Genitiv'i olurdu (kedilerin), mesela "die Namen der Katzen" = kedilerin adları

Tekilde Dativ "der"-i kullanır: "mit der Katze" (kediyle).

2 yıl önce

isyankar3

Mit der katzen olmaliydi. Dativ de die der e donuyor

1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

tekil mit der Katze "kediyle", çoğul mit den Katzen "kedilerle"

1 yıl önce