"Já doručuji mléko."

Překlad:I deliver milk.

December 28, 2015

5 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


LukFatr

proč to není "I deliver A/THE milk" Díky za odpověď


Voyta
Mod

"I deliver the milk" jde, také to uznáváme jako alternativní překlad. "I deliver a milk" nejde, protože mléko je nepočitatelné a tudíž se na něj vztahuje pravidlo o nulovém členu (více zde).


Stana429150

Proč nemůže být "I recommend Milk"?


ZdekaSchoo

i recommend=doporučuji, doporučovat a doručovat jsou rozdílná slovesa


SarkaD3891

Snad poprvé vidím, že mléko se doručuje. Nebylo by lepší třeba rozvážet?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.