Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Animalele curate mănâncă orez."

Traducere:The clean animals eat rice.

acum 2 ani

2 comentarii


sim992
sim992

Este neaparat nevoie de "the"? Cred ca merge si "Clean animals eat rice". Nu orice substantiv articulat din limba romana cere "the" in engleza. De cele mai multe ori se foloseste "the" cand este vorba de ceva specific, ci nu ceva general. Ceva de genul : Animals have fur (all of them/ most of them in general) The animals from this place are weird (these ones in particular). Deci e oarecum o chestiune de interpretare.

acum 2 ani

anarotaru96

Clean animals eat rice e mai bine asa

acum 2 ani