"Er hat Brot."

Çeviri:Ekmeği var.

December 28, 2015

12 Yorum


Mert780998

neden artikel olmamasina ragmen - i eki?

April 9, 2017

JohnyyWalkerr

Emin değilim fakat bu 'i' şahıs eki olan i galiba belirtili nesne eki olan i değil

October 11, 2017

Violentica1

Er, es ve sie arasında ne fark var?

July 12, 2016

rsd.r

Hepsi "o" demek. "er" eril, "sie" dişil, "es" nötr için. "sie" hem de "onlar" demek, büyük harfle yazılan "Sie" ise resmi olarak "Siz" demek.- https://www.duolingo.com/skill/de/Basics-1

August 31, 2016

Tunabey_20

onun ekmeği var niye olmuyor?

October 21, 2017

KaanKoyun

Er erkek için sie kadın için es cansız varlık. He, she, it gibi

December 23, 2016

mavibeyaz3

Bende dogru cevapladim lakin ezbere cevaplamiş gibi oldu. Cumlede ekmeğ-i ... diye algilatan nedir?

February 24, 2017

Sudenaz.Deliiba

Katılıyorum fakat Almanca bizim dilimiz gibi değil. Dolayısıyla Almancayı Türkçeye çevirdiğimiz zaman olmayan zamirler ortaya çıkabilir. Ve de almanca bir cümlede sen ben o siz biz onlar zamirleri olursa zaten o cümle türkçeye çevirildiğinde ister istemez ekmeği beyazı sütü vs. diyebiliriz. Kısaca Almanca ile Türkçe farkı işte

September 10, 2017

Sudenaz.Deliiba

Merhabalar Artikel ne ? Bileniniz açıklayabilir mi?

September 10, 2017

Tunabey_20

Der/Die/Das

October 21, 2017

mustafa686735

Berbat bşr şey

March 28, 2019

Serdar309409

Haben = Sahip olmak.. Haben fiilinin Er ' e göre çekimi hat olduğundan bir sahiplenme söz konusu.Ekmeği var.

July 11, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.