Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Er hat Brot."

Çeviri:Ekmeği var.

2 yıl önce

10 Yorum


Mert780998

neden artikel olmamasina ragmen - i eki?

1 yıl önce

JohnyyWalkerr

Emin değilim fakat bu 'i' şahıs eki olan i galiba belirtili nesne eki olan i değil

10 ay önce

Violentica1

Er, es ve sie arasında ne fark var?

2 yıl önce

rsd.r

Hepsi "o" demek. "er" eril, "sie" dişil, "es" nötr için. "sie" hem de "onlar" demek, büyük harfle yazılan "Sie" ise resmi olarak "Siz" demek.- https://www.duolingo.com/skill/de/Basics-1

1 yıl önce

KaanKoyun

Er erkek için sie kadın için es cansız varlık. He, she, it gibi

1 yıl önce

mavibeyaz3

Bende dogru cevapladim lakin ezbere cevaplamiş gibi oldu. Cumlede ekmeğ-i ... diye algilatan nedir?

1 yıl önce

Sudenaz.Deliiba

Katılıyorum fakat Almanca bizim dilimiz gibi değil. Dolayısıyla Almancayı Türkçeye çevirdiğimiz zaman olmayan zamirler ortaya çıkabilir. Ve de almanca bir cümlede sen ben o siz biz onlar zamirleri olursa zaten o cümle türkçeye çevirildiğinde ister istemez ekmeği beyazı sütü vs. diyebiliriz. Kısaca Almanca ile Türkçe farkı işte

11 ay önce

Sudenaz.Deliiba

Merhabalar Artikel ne ? Bileniniz açıklayabilir mi?

11 ay önce

Tunabey_20
Tunabey_20

Der/Die/Das

9 ay önce

Tunabey_20
Tunabey_20

onun ekmeği var niye olmuyor?

9 ay önce