"Vychovávajísvédcery."

Překlad:They raise their daughters.

před 2 roky

7 komentářů


michalsykora

Ve vyberu odpovedi je to bohuzel spatne a je tam They bring up their daughters, misto They raise their daughters.

před 2 roky

ajaxisko
ajaxisko

"bring up" taky znamená vychovávat

před 2 roky

michalsykora

Děkuji, ale i zde nad diskuzi je raise.

před 2 roky

IvanaKoude
IvanaKoude

Sem se dá vložit jen jeden překlad, ale cvičení vyžaduje vybrat všechny správné překlady, tedy oba dva.

před 2 roky

charlie.66

Zadal jsem oba dva překlady a bylo to špatně.

před 9 měsíci

rudo43
rudo43

a nemuže být i třetí možnost s "nurture"?

před 2 roky

mklihavcova

Nurture znamená : starat se, utvářet, vychovat, pečovat, pěstovat, živit. Takže by to šlo

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.