1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Подзвоніть вашій дочці!"

"Подзвоніть вашій дочці!"

Переклад:Call your daughter!

December 29, 2015

5 коментарів


svit80

Чи можна це перекласти як "позвіть вашу дочку"?


WQ9NV

Доньці. Не дочці.


deniko
Mod
Plus

Перекладаючи з англійської, приймається і "Подзвоніть/Зателефонуйте своїй доньці"

А взагалі не знаю, чим вам дочка не подобається. Гарне природнє українське слово

http://sum.in.ua/s/dochka

Там і приклади з літератури є

А в тім селі вдова жила, А у вдови дочка була І син семиліток (Тарас Шевченко, II, 1953, 49); В багатьох хатах великим постом шили матері бурлацькі торби своїм синам та дочкам в дорогу (Олесь Гончар, Таврія.., 1957, 7). [Мавка:] Ох, як я довго спала! [Лісовик:] Довго, дочко! (Леся Українка, III, 1952, 196).


Supervideo10

Чи можна сказати call to your daughter


Fb8U1

Call - перехідне дієслово, воно не потребує прийменника. Call your daughter.

Про перехідні і неперехідні дієслова: http://easy-english.com.ua/verbs-transition/

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.