1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "How do we analyze it?"

"How do we analyze it?"

Překlad:Jak to zanalyzujeme?

December 30, 2015

21 komentářů


gaston68cz

"Jak to analyzujeme?" bylo oznaceno jako preklep (zanalyzujeme), ale povazuji to za spravny preklad. Navic "zanalyzujeme" je budouci cas coz neodpovida anglickemu pritomnemu.


kacenka9

Pridala jsem I kdyz tady z te anglictiny cpi lehce budouci cas. Na pritomny by tam docela jiste bylo 'how are we analyzing it?"


Ogrule

Proč nelze uznat "Jak to vyhodnotíme?" připadá mi to hodně podobné zanalyzovat nebo vyhodnotit?


gaston68cz

Mě to nepříjde podobné ani trochu, spíš bych řekl že jde o skoro opačné činnosti. Analyzovat něco znamená rozebrat to na jednotlivé části a ty určit/popsat; vyhodnotit něco bych bral spíš jako syntetickou činnost, kdy složením jednotlivých faktů dávám dohromady hodnocení celku.


AnnaLetko

Souhlasím, to je dobrý český překlad! Třeba vyhodnotit/analyzovat nějaké vědecké výsledky nebo událost.


PetrPtacek

Dobrý den, co je prosím špatně na větě "Jak to budeme analyzovat?" Předem mnohokrát děkuji za odpověď.


alexander.pesak

Jak to zanalyzujeme? je budoucí čas. proč to tedy nebere: jak to budeme analyzovat?


Kolasice

Může být: "Jak to budeme analyzovat"?


Jitka409320

zajímá mě totéž


kacenka9

ja bych to tam videla na vetu ciste budouci. How are we going to analyze it? nebo How will we analyze it?


alexander.pesak

tak rozdíl mezi Jak to zanalyzujeme a Jak to budeme analyzovat opravdu nevidím. to druhé mi přijde obvyklejší.


Jitka964768

Proc nejde "jak to mame rozebrat"?


jokr_

Jak to máme analyzovat? je nepřijatelné?


DavidProch1

Souhlas, stejný problém...


kacenka9

Ano, pridala jsem. Ta veta ma takovy zvlastni cas a tato ceska verze to celkem dobre vystihuje.


vlada246294

Mělo být správně


MirHampl

Napsal jsem "Jak to posoudime". Čeština je bohatá.


Stanislava103181

Napsala jsem Jak uděláme tu analýzu a přijde mi to hodně významově stejné. Ale neprošlo.


anglickyja9

Zanalizovat není dobře protože předpona /z/ musí být samostatná sorry máte


johanka518139

Jak to rozebereme? Je přijatelné?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.