"Kdo ví?"

Překlad:Who knows?

December 30, 2015

5 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


sunwellnes

Jakto ze je to who knows (se s) ne pouze who know? Diky


Voyta
Mod

Když nemluvíme o určité osobě (who, someone), vždy se jedná o 3. osobu jednotného čísla, takže za slovesa, stejně jako v případě konkrétní osoby, přidáváme koncovku -s.


borecmisak

Who does know? mi to nevzalo, je to špatně? Děkuji


kacenka9

v otazce na podmet se pomocne sloveso nepouziva. Jsou vyjimky, ale bezne ne.

http://www.helpforenglish.cz/article/2006070401-otazky-na-podmet


borecmisak

Díky i za odkaz!

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.