Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Tohle není možné."

Překlad:This is not possible.

před 2 roky

4 komentáře


DominikaUl2

Preco nemoze byt - it is impossible ja viem ze to je trocha iny vyznam ale ved keby ze sa s niekym rozpravam tak je to jedno si myslim

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

Zvykněte si prosím, že s volněji přeloženým významem tady často nepochodíte. Nemáme na posouzení správnosti odpovědí k dispozici AI, ale pracně a zdarma naťukanou databázi odpovědí.

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Jedno by to možná mohlo být, kdyby byl nějaký jiný způsob, jak od sebe výrazy it/this/that v tomto kurzu odlišit, protože každý z nich opravdu znamená něco trochu jiného. Pro jednoduchost se proto celý kurz drží následujícího systému:

it = to
this = toto
that = to, tamto

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

Pro zpětný překlad samostatně stojícího českého TO (To je moje žena. Jaké jsou to ryby?) postupně bereme THAT/THOSE/THIS/THESE/IT/HE/SHE/THEY, pochopitelně pokud souhlasí rod a číslo.

před 2 roky