1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Tohle není možné."

"Tohle není možné."

Překlad:This is not possible.

December 30, 2015

8 komentářů


DominikaUl2

Preco nemoze byt - it is impossible ja viem ze to je trocha iny vyznam ale ved keby ze sa s niekym rozpravam tak je to jedno si myslim


Voyta
Mod

Jedno by to možná mohlo být, kdyby byl nějaký jiný způsob, jak od sebe výrazy it/this/that v tomto kurzu odlišit, protože každý z nich opravdu znamená něco trochu jiného. Pro jednoduchost se proto celý kurz drží následujícího systému:

it = to
this = toto
that = to, tamto


nueby

Pro zpětný překlad samostatně stojícího českého TO (To je moje žena. Jaké jsou to ryby?) postupně bereme THAT/THOSE/THIS/THESE/IT/HE/SHE/THEY, pochopitelně pokud souhlasí rod a číslo.


HanaDvokov9

tak by bylo asi lepší slova "tohle, tahle, tenhle" vynechat, není jasné jestli tím myslíte "toto nebo tamto" v dřívějších větách to po mně vyžadovalo "that" a teď "this", takže v tom mám akorát pěkný zmatek


nueby

Zvykněte si prosím, že s volněji přeloženým významem tady často nepochodíte. Nemáme na posouzení správnosti odpovědí k dispozici AI, ale pracně a zdarma naťukanou databázi odpovědí.


ZuzanaKoco

This is impossible nejde proč? :D


s9ifx

This is impossible-taky bych se chtěla zeptat jestli ano nebo ne


HanaDvokov9

jde o to, že je tam zápor, jinak významově je to podobné, ale i v češtině, když si řekne " to není možné" a " to je nemožné", tak to má trochu jiný nádech ;-)

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.