"He beat his brother."

Μετάφραση:Αυτός χτύπησε τον αδελφό του.

December 31, 2015

7 σχόλια


alexferggy

Στον ενεστώτα πως κάνει το ρήμα "χτυπώ τον αδερφό της" I beat his brother?

December 31, 2015

D_..
Mod

    Είναι "I beat her brother". Ενεστώτας και αόριστος είναι ίδιοι σε αυτό το ρήμα, ενώ το past participle είναι "beaten".

    December 31, 2015

alexferggy

    Και πως θα προσδιορίσουμε τι χρόνο εννοούμε;

    December 31, 2015

D_..
    Mod

      Στο τρίτο ενικό γίνεται "beats" και φαίνεται [edit] στον ενεστώτα, ενώ για τα άλλα πρόσωπα θα προκύπτει από τα συμφραζόμενα ή θα πρέπει να γίνονται δεκτές όλες οι πιθανές απαντήσεις.

      December 31, 2015

alexferggy

      Ευχαριστω!

      December 31, 2015

Elena942935

      Το beat μεταφράζεται χτύπησε ή δάγκωσε;

      February 10, 2019

MarsTheSoap

      beat (/μπιτ/) = χτυπάω / beat (/μπιτ/) = χτύπησα (ίδιος Ενεστώτας και Αόριστος)

      bite (/μπάιτ/) = δαγκώνω / bit (/μπιτ/) = δάγκωσα

      February 10, 2019
      Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.