1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "He beat his brother."

"He beat his brother."

Μετάφραση:Αυτός χτύπησε τον αδελφό του.

December 31, 2015

7 σχόλια


alexferggy

Στον ενεστώτα πως κάνει το ρήμα "χτυπώ τον αδερφό της" I beat his brother?


D_..

Είναι "I beat her brother". Ενεστώτας και αόριστος είναι ίδιοι σε αυτό το ρήμα, ενώ το past participle είναι "beaten".


alexferggy

Και πως θα προσδιορίσουμε τι χρόνο εννοούμε;


D_..

Στο τρίτο ενικό γίνεται "beats" και φαίνεται [edit] στον ενεστώτα, ενώ για τα άλλα πρόσωπα θα προκύπτει από τα συμφραζόμενα ή θα πρέπει να γίνονται δεκτές όλες οι πιθανές απαντήσεις.


alexferggy

Ευχαριστω!


Elena942935

Το beat μεταφράζεται χτύπησε ή δάγκωσε;


MarsTheSoap

beat (/μπιτ/) = χτυπάω / beat (/μπιτ/) = χτύπησα (ίδιος Ενεστώτας και Αόριστος)

bite (/μπάιτ/) = δαγκώνω / bit (/μπιτ/) = δάγκωσα

Σχετικές συζητήσεις

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.