Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"He beat his brother."

Μετάφραση:Αυτός χτύπησε τον αδελφό του.

πριν από 2 χρόνια

5 σχόλια


alexferggy

Στον ενεστώτα πως κάνει το ρήμα "χτυπώ τον αδερφό της" I beat his brother?

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Είναι "I beat her brother". Ενεστώτας και αόριστος είναι ίδιοι σε αυτό το ρήμα, ενώ το past participle είναι "beaten".

πριν από 2 χρόνια

alexferggy

Και πως θα προσδιορίσουμε τι χρόνο εννοούμε;

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Στο τρίτο ενικό γίνεται "beats" και φαίνεται [edit] στον ενεστώτα, ενώ για τα άλλα πρόσωπα θα προκύπτει από τα συμφραζόμενα ή θα πρέπει να γίνονται δεκτές όλες οι πιθανές απαντήσεις.

πριν από 2 χρόνια

alexferggy

Ευχαριστω!

πριν από 2 χρόνια