1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Це червоне яблуко"

"Це червоне яблуко"

Переклад:The red apple

January 1, 2016

9 коментарів


HmJL1

Від перестановкі доданків , сума не міняється.


OksanaKara1

Чому артиклю "а" тут не має бути?


Vasyl494756

А чому мій варіант the apple is red неправельний?


Pavlo75986

Тому що ви стверджуєте. Дослівно ваш переклад буде : це яблуко є червоне.


ZtC74

It is... так теж можна


wAIp11

По моєму правильно (The red apple)


kfP61

Привіт від Тарантіно


UW4S7

Чому за житя


TolikTolik5

Не правильний варінт

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати