Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I listen because he speaks."

Çeviri:O konuştuğu için ben dinlerim.

2 yıl önce

23 Yorum


burak640784

Ben dinlerim cunku o konusur da olur mu

2 yıl önce

Samiwise
Samiwise

Evet.

2 yıl önce

BilalMEK

artist herif

2 yıl önce

CahitOgut1

Yazdım kabul etmedi

6 ay önce

tctalip

Ben dinliyorum cunku o konusuyor . Yazdigimda yanlis olmus oluyor. Nicin dinliyorum yanlis oluyor .

2 yıl önce

zeynep15838

Çünkü geniş zamanla kurulmuş

11 ay önce

DianaKose

ben dinliyorum çünkü o konuşuyor kabul etmelı

2 yıl önce

TayO_Sin

Bu neden olmuyor ?

''Ben dinliyorum çünkü o konuşuyor''

2 yıl önce

SelinNehirgmsdl

Olmaz çünkü burada bir geniş zaman söz konusu... LearnTheBest

1 yıl önce

TayO_Sin

thanks

1 yıl önce

Yksel880363

Biri geniş zaman digeri şimdiki zaman

1 yıl önce

zeynep15838

Çünkü geniş zamanla kurilmuş

11 ay önce

osmanbakka

Dinliyorum dinlerim ne farkeder de

1 yıl önce

gne120392

Dinliyorum şimdiki zaman,dinlerim geniş zaman.yani her zaman dinlerim

1 yıl önce

zeynep15838

Dinliyorim şimdiki zamanı ifade eder dinlerim ibe geniş zamanı

11 ay önce

YusufDemir17

dinlerim çünkü o konuşuyor yanlış diyor?

1 yıl önce

Yksel880363

Olur

1 yıl önce

Emre61276

En sevdiğim konuşma ya sizin?

1 yıl önce

Nezeket

Ben dinlediğim için de o konuşur ,nasıl yazılır?

4 ay önce

yelkula

Şöyle olabilir mi " Because he speaks , I listen

2 yıl önce

BilalMEK

olamaz

2 yıl önce

ayktmrt

Olmaz

2 yıl önce

BilalMEK

itiraz ediyorum

2 yıl önce