1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Hat die Wohnung Möbel?"

"Hat die Wohnung Möbel?"

Çeviri:Ev mobilyalı mı?

January 1, 2016

7 Yorum


MehmetCan611937

Daire möbleli mi? neden olmuyor. Seyiiiit


ErhanGkmen

Türkçesi sacma olmuş


OzgunOzden

"Daire mobilyalı mı?" kabul edilmeli. Wohnung daire anlamına da geliyor.


zynpbnr

evin eşyası var mı neden kabul olunmuyor?


fatihcesko

Eşya yerine Möbel kullanılamaz mı? Ben de aynı hatayı yaptım


Zero17-25-13

Dairenin mobilyası var mı? Neden kabul edilmiyor?


Orhun99

Daire möbleli mi? Doğru cevaptır. Emlakçı jargonudur.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.