Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Mein Sohn ist zehn ."

Çeviri:Oğlum on yaşında.

2 yıl önce

7 Yorum


ranaravza

mein sohn ist zehn jahre alt denmesi gerekiyor

2 yıl önce

Hasansarac

SORU : Mein Sohn ist Jahre alt olması gerekir.Bu sorunun cevabını yapamadığımız için,bir sonraki derse geçemiyoruz.İlgililerin DİKKATİNE

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır gerekmez. Almancada yaş söylenirken genelde bu şekilde söylenir. "... Jahre alt" şeklinde uzatılması çok nadirdir.

2 yıl önce

asmi23
asmi23

benim oğlum on yaşında

2 yıl önce

gkhan36836

Yani mein sohn ist zehn jahre alt dense daha iyi cumle anlamli olur hani biz yeniyiz ya daha ogretici olmazmi

5 ay önce

Selena.Love.22

Sohn=Oğlum Mein=Benim Zehn=10

4 ay önce

Dost9272

Benim oğlum on yaşında Demesi gerekiyor. Benim oğlum on Anlami çikiyor.

3 ay önce