1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Mein Sohn ist zehn ."

"Mein Sohn ist zehn ."

Çeviri:Oğlum on yaşında.

January 1, 2016

9 Yorum


ranaravza

mein sohn ist zehn jahre alt denmesi gerekiyor


Hasansarac

SORU : Mein Sohn ist Jahre alt olması gerekir.Bu sorunun cevabını yapamadığımız için,bir sonraki derse geçemiyoruz.İlgililerin DİKKATİNE


Selcen_Ozturk

hayır gerekmez. Almancada yaş söylenirken genelde bu şekilde söylenir. "... Jahre alt" şeklinde uzatılması çok nadirdir.


gkhan62

Yani mein sohn ist zehn jahre alt dense daha iyi cumle anlamli olur hani biz yeniyiz ya daha ogretici olmazmi


Dost9272

Benim oğlum on yaşında Demesi gerekiyor. Benim oğlum on Anlami çikiyor.


humetin

..neun zehn aufwiedersehen


AyselKoseo

Bu cümlede yaş kelimesi yok


asmi23

benim oğlum on yaşında


Selena.Love.22

Sohn=Oğlum Mein=Benim Zehn=10

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.