"Mein Sohn ist zehn ."

Çeviri:Oğlum on yaşında.

January 1, 2016

9 Yorum


ranaravza

mein sohn ist zehn jahre alt denmesi gerekiyor

January 15, 2016

Hasansarac

SORU : Mein Sohn ist Jahre alt olması gerekir.Bu sorunun cevabını yapamadığımız için,bir sonraki derse geçemiyoruz.İlgililerin DİKKATİNE

April 16, 2016

Selcen_Ozturk

hayır gerekmez. Almancada yaş söylenirken genelde bu şekilde söylenir. "... Jahre alt" şeklinde uzatılması çok nadirdir.

April 16, 2016

gkhan36836

Yani mein sohn ist zehn jahre alt dense daha iyi cumle anlamli olur hani biz yeniyiz ya daha ogretici olmazmi

February 21, 2018

Dost9272

Benim oğlum on yaşında Demesi gerekiyor. Benim oğlum on Anlami çikiyor.

April 22, 2018

humetin

..neun zehn aufwiedersehen

August 25, 2018

AyselKoseo

Bu cümlede yaş kelimesi yok

September 5, 2018

asmi23

benim oğlum on yaşında

January 1, 2016

Selena.Love.22

Sohn=Oğlum Mein=Benim Zehn=10

March 27, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.