"Sie ist ein Mädchen."

Çeviri:O bir kız.

January 1, 2016

33 Yorum


MerveBaltaci

Almanca'yı bu zamana kadar İngilizce'den öğrendiğim için birden "she is" yazdım sonra hemen farkettim ki artık Türkçe, teşekkürler Duo :)

January 2, 2016

yusufkotik

bencede

July 25, 2017

UlaAltipar

Kesoc

October 23, 2017

BediaNil1

Sen kes 8 yaşındaki bebe

September 26, 2018

sawashian

“Der Mensch = İnsan.“ “Das Mädchen = kız.“ demek. Makarna salçası͵ karıştırıyorsun.. :)))

September 27, 2016

feraye15

Onlar olmalıydı o değil

October 1, 2016

GhostAlexMercer

"Sie" hem 3.tekil dişi (o) hem de 3.çoğul (onlar) halinde kullanılabilir, bunu ayırt etmek için fiile bakılır. Burada fiil "ist", bu "o" manasında kullanıldığını gösterir, eğer "sind" olsa idi "onlar" manası çıkarılırdı

August 23, 2017

Admn123.00

Okay

May 19, 2019

Supernova007

Tam olarak öyle değil oda doğru ama Büyük Sie ile küçük sie nin anlamı farklı

July 10, 2019

simatlgn

Sie o kız anlamında da kullanılır sadece onlar anlamında değil. Ich/du/er-sie-es/wie/dir/sie-Sie

August 20, 2017

DostArkada

Ich - ben Du - sen Er, Sie, es - o (he, She, it)

Wie - biz Dir - siz Sie - onlar

December 7, 2017

ecem961483

Cevap o bir kız.

July 2, 2018

Nilo1415

Sie kelimesinin kız olan o gibi bir anlamı da mevcut

May 17, 2017

ahmetefe1903

Mädchen in "M" harfini küçük yaptım yanlış saydı.

February 8, 2017

[aktif olmayan kullanıcı]

    İsimler zaten hep büyük yazılıyor Almanca'da

    September 5, 2017

Feyza624159

    çünkü Almanca'da isimlerin ve özel isimlerin baş harfi büyük yazılıyor :)

    April 26, 2018

LeeJong-Ozge

    Mädchen= kiz cocugu yazdim ama duo kiz diyo bence ikisini de kabul etmeli

    September 6, 2018

sude_g

    Mädchen nötr bir kelime olduğu için es ist yerine sie ist getirmenin sebebi nedir?

    January 1, 2016

MerveBaltaci

    "Mädchen" kız çocuk demek bu yüzden de Almancada kadınlar için "o" anlamına gelen "sie"yi kullanmamız gerekiyor. Aynı İngilizcedeki "she" gibi. Sizin dediğiniz "es" ise cansız nesneler için kullanılır, ingilizcedeki "it" gibi. "Es"i burada kullanamayız.

    January 11, 2016

12345678910z

    o bir kız çocuk desem ne olur yani sadece anlam daralması oluyor bu kadar abartma abiciğim yani

    December 11, 2016

Aoo_1453

    Aynı alıștırma da "O bir kız çocuğu." için. hem Es ist ein Mädchen hem de Sie ist ein Mädchen. Cümleleri kullaniliyor . Bune iş ?

    March 15, 2017

BFFwithchocolate

    SİE dişil ama MADCHEN nötr ES kullanılmalıydı

    June 21, 2017

CemCem7

    bugune kadar tumevarim metodu ile ogrenim gormus biri olarak tumdengelim metodu cok zor.

    October 13, 2017

duo223353

    Çok kolay.Çünkü eğer İngilizce biliyorsanız otomatikmen Almaca da öğrenebilirsimiz.

    December 9, 2017

Vusale848878

    Almancada artikeli der olan kelimeler - er Artikeli das olanlar -es Die olanlar ise- sie sahis zamirleri kullanir

    January 11, 2018

vildan703531

    Duo sayende almancaya geri döndüm sağol

    January 18, 2018

EsraSlaDen

    Nasıl okunuyor

    December 29, 2018

yusufkotik

    yanlış yazdım üzgünüm

    July 25, 2017

hnisa159

    ya bir şeyi yalnış anladım galiba sie onlar mı o mu bir de er var ist de var manalarını anlatır mısınız

    July 26, 2017

triplePOWER

    feraye15 katılıyorum

    November 30, 2016

Deniz779203

    Zülal

    January 14, 2017

Seminim

    Madchen insan demekti

    September 25, 2016

BeratCitak

    nein hayır ız demek

    December 29, 2017
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.