Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Die Kinder sind gut."

Çeviri:Çocuklar iyi.

2 yıl önce

10 Yorum


Makberwankenobi

kinder zaten çocuklar değil mi sind de ler lar eki demek niçin ikiside anı cümlede kullanılmış

2 yıl önce

Gknsvs

İngilizcedeki are olarak düşün.

2 yıl önce

agalarxelil

Çok doğru diyon

1 yıl önce

SerapCelik6

Cocuklar iyi

5 ay önce

Brcbrc28

Sind var iyiler olmasi gerekmez mi cumle hatali bence

1 yıl önce

maintainer

Türkçe'de çocuklar iyi= çocuklar iyilee

4 ay önce

TahaBostan2

Ben Almanca öğretmeniyim "Kinder" kelimesi "ler" eki almış o yüzden "sind" kelimesine gerek yok

6 ay önce

yeUPOic9

burada "sein" Türkçe'deki yüklem yerine geçiyor, "sind gut" "iyi olmak" şeklinde çevirilebilir. Almanca'daki tek fark yüklemin cümledeki özneye göre çekimlenerek değişiklik göstermesi. Dolayısıyla basit sorulara verilen cevaplar dışında yüklemi olmayan bir cümle eksik bir cümle olur ve bu yüzden burada "sein" fiilinin olması gerektiğini düşünüyorum.

2 ay önce

EsmaKurt

Başına ind yerine sind mi olmuş

6 ay önce

kuttilinisikamu

iyi=güzel Türkçe'de böyle bir cümle yapısında "çocuklar güzeldir" diye de anlaşılır. Çocuklar nasıl? sorusuna "Die Kinder sind gut" cevabı "çocuklar iyi" diyerek cevap verilebilir

5 ay önce