1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Please change the subject."

"Please change the subject."

Překlad:Prosím, změň téma.

January 1, 2016

4 komentáře


Fick007

mohlo by byt : "Prosim ,změňme téma. " ? diky


kacenka9

Nemyslim. Kdybychom to adresovali sami sobe, tak bychom vetsinou rekli 'Let's change the subject". V te nasi vete zde ten rozkazovaci zpusob naznacuje ze je to namireno na 2. osoby, at uz jednotneho nebo mnozneho cisla.


JardaV28

Proč ne ,,vyměňte"?


Nemesis_NaR

Opravdu byste to česky řekl? "Prosím, vyměňte téma, už nechci nic slyšet o tom, kolik plastických operací měla Helenka Vondráčočková."

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.