"Please change the subject."

Překlad:Prosím, změň téma.

před 2 roky

4 komentáře


Fick007

mohlo by byt : "Prosim ,změňme téma. " ? diky

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Nemyslim. Kdybychom to adresovali sami sobe, tak bychom vetsinou rekli 'Let's change the subject". V te nasi vete zde ten rozkazovaci zpusob naznacuje ze je to namireno na 2. osoby, at uz jednotneho nebo mnozneho cisla.

před 2 roky

JardaV28

Proč ne ,,vyměňte"?

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Opravdu byste to česky řekl? "Prosím, vyměňte téma, už nechci nic slyšet o tom, kolik plastických operací měla Helenka Vondráčočková."

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.