1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "The woman eats fruit."

"The woman eats fruit."

Μετάφραση:Η γυναίκα τρώει φρούτα.

January 2, 2016

5 σχόλια


PetyaHrist3

Γιατί -The woman-μια φορά το μεταφράζει Οι γυναίκα και επόμενη είναι Η γυναίκα με τρελαίνει


D_..

Αν υπάρχει κάπου γραμμένο "Οι γυναίκα" πρέπει να το αναφέρεις για να διορθωθεί.


I.Schmidt1

in which context is "καρπούς" used? only botanically or can I also exchange it for "φρούτα"?


cxmy19

Πληθυντικός του fruit υπάρχει;


jaye16

Υπάρχουν μερικοί πολύ, πολύ ασυνήθιστοι τρόποι χρήσης "fruit" στον πληθυντικό ...

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες:

  • για να να βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και
  • **να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και
  • ** πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΑ.
    https://forum.duolingo.com/comment/43087948

Σχετικές συζητήσεις

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.