1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We count the seconds."

"We count the seconds."

Çeviri:Biz saniyeleri sayarız.

January 2, 2016

12 Yorum


Hakk175978

Biz ikinciyi sayıyoruz da olur


Melike938342

Her kelimenin birden cok anlami oldugu icin oyle oluyir basta bende oyle sanmistim


Mert617021

Ya herkes bilemeyince kötü yorumlar yapıyor biraz aynaya bakın


abdurrahma407505

BİZ SANİYELERİ SAYARIZ BÜYÜK HARFLE YAZINCA NEDEN KABUL ETMİYOR


jazzfrat

Ben ikincileri sayarız dedi gibi anladım


bilgekilar

Bencede canfırat


ercan1957

Çevirirken Türkçe'yi unutuyorum. Arkadaş bütün çeviriler devrik olur mu ya :))


talha281328

Abi bu kadini oldurucem


feritacar

saniyeleri hesaplarız da eklenmeli


Kamran522073

"Biz saniyeleri sayıyoruz" olmali


sabri954689

Saniyeleri sayariz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.