"A year"

الترجمة:سنة

January 2, 2016

15 تعليقًا


BlackShield

الصوت احيانا لا يساعد ظننتها I her


Sadki_Omrane

إستخدم الصوت ببطئ لكي تتأكد


mimo740933

لا تتبع الصوت بل الكلمة


yZPR7

الي تتكلم غبي ما تسمع على المظبوط


BcJc6

صوته بنطق غلط دايم يلخبطني


AliAndroid3

لماذا لانقل an بدل من a بإعتبارy شبه علة؟


3HWC2

هذا صحيح


3HWC2

Please my designer you are have problem in the applocation and in the lyrics.


Esraakasse1

الصوت مش واضح انا سمعتها في الاول i year


TXmy4

تستخدم a للمفرد


TXmy4

اللفظ صحيح '-'


TXmy4

اللفظ صحيح كرر الكلمة حتى تفهمها -


Mohamed497440

I am look for someone to talk you by english through whats app My name is mohamed from egypt my old is 26years old Add me 0096551792968


lkrI12

والله كتبتا A year كتبلي خطا ابن الحمار

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.