"Ein Mann folgt uns."

Çeviri:Bir adam bizi izliyor.

2 yıl önce

6 Yorum


Schento
Schento

"Bizi bir adam takip ediyor" kabul edilmedi. Doğru olduğunu düşünüyorum.

2 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Hayir, Çeviri: Uns folgt ein Mann.

1 yıl önce

Mahoni35

bir adam bizi takip ediyor yaz

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Doğru

1 yıl önce

BarSancak

folgt eyleminin dativ olması türkçe ile biraz uyumsuz. genelde ismin -e halini düşünerek yapıyorum bunları. "bir adam bize takip ediyor." gibi geliyor bana. i hali akuzatif, e hali dativ kuralı her zaman işlemiyor.

1 yıl önce

unutmaz
unutmaz

Malesef almanca da bazı fiiller daima dativ yada akkusativ oluyor. Türkçeden bağımsız olarak. folgen fiili türkçede akusativ ama almancada dativ olarak kullanılıyor. Sen de bunu kastetmişsin zaten

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.