1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ваш батько зробив це?"

"Ваш батько зробив це?"

Переклад:Did your father do this?

January 2, 2016

6 коментарів


Drliadyk

а що хіба це доконаний вид? тоді чому Зробив?? робив!


Fb8U1

Читаймо Past Simple. Проста одноразова дія, що закінчилась у минулому часі (зробив). Багаторазова дія у минулому часі (робив).


romance_club

your father did it? Мені показав це словник. Чому неправильно?!


H1lP4

Your father did it? Проаналізуємо цю фразу, що дав словник. Зауважу, що словник не знає граматики. Він тільки перекладає окремі слова у тій послідовності, яку йому дали. Лише в окремих випадках він може правильно перекласти усталений зворот, якщо він є у його базі. До того ж, словник не знає, котре із слів, що входять до гнізда, доречно використати у конкретній фразі. Із-за цих вад у перекладі словника порушено порядок слів у питальному реченні. Треба: Питальне слово (тут немає), присудок або допоміжне дієслово (тут did), підмет(your father), основне дієслово (do), інші члени речення (this). Крім того, словник не знає, що у питальному реченні часів Present Simple i Past Simple обов'язково є допоміжне дієслово do у відповідному часі і особі (тут Past Simple, третя особа однини, тому did). Зважаючи на це, при перекладі комп'ютерними словниками варто ретельно перевіряти граматику і вибір слів, що пропонує словник.


JimmyCarrotSP

Did your father done it? Let's argue.


Fb8U1

Почнемо з часової форми присудка у Вашому реченні. Допоміжне did свідчить, що це міг би бути Past Simple, якби основне дієслово стояло у першій формі, а не у третій. У свою чергу, третя форма основного дієслова вживається у Present i Past Perfect, але допоміжне дієслово для них у цьому реченні було б has або had, а не did. Тому Ваше речення не відповідає граматиці англійської мови. Про часи в доступній формі написано тут: http://easy-english.com.ua/english-grammar/

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати