1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das Mädchen hat einen Großva…

"Das Mädchen hat einen Großvater."

Çeviri:Kızın büyükbabası var.

January 2, 2016

17 Yorum


ozlyr

"Kızın bir büyük babası var" cümlesinin nesi yanlış?


burkayyer

haklisin ayni problem bende de oldu


nailberkin

Kız çocuğu büyükbabaya sahip olarak çevirsek olmaz mı ?


MucahitTuran

Bu kız çocuğunun büyük babası var yazdım yanlış mı ?


MusabHatic

Einen dedigi icin bir ifadesi kullanilmasi gerekiyor


enanasya

"Kız çocuğunun dedesi var." cümlesi kabul edilmeliydi. Biz Türkçe'de "dede" deriz.


Bnha_Fan11

"Einen" dediğine rağmen "kız çocuğunun büyük babası var" dedi halbuki bir büyük babası var olmalıydı


BKaanAtak

Das mädchen dedigi icin. Kiz cocugu olarak belirttim. ama kizin diye gecti perfekt


Glsm356620

Das olarak belirttigi icin 'bu' ifadesi eklenmeli, sanirsam yanlis cevap verilmis


Lale983808

Das madchen bu kız anlamına gelmiyor burada das artikel olarak kullanılmış


SteffiBookworm

"der/die/das" bir artikel veya gösterici bir zamir olabilir.

Çoğu durumda "das" bir Artikel'dir, bu yüzden lütfen Türkçe çeviride gösterici zamirler beklemeyin.

Artikel: der/die/das

Gösterici zamir: bu/şu/o
dieser/diese/dieses/diese (hier/da)
der/die/das (hier/da/dort) jener/jene/jenes/jene (da/dort)


enanasya

"Kızın bir büyükbabası/dedesi var" yazdığımda kabul edilmiyor. Halbuki Almanca cümlede "einen" yazıyor


burkayyer

büyük babasi=buyukbabasi ???????? neden yanlis oldu


mihriye20

Ona uyucak baska cumle yok orada


Admin281613

Çok saçma kızın bir büyükbası var cümlesiyle sizin dediğinizin ne farkı var

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.