A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Her shoes are red."

Fordítás:A cipői pirosak.

2 éve

4 hozzászólás


Solt101

Honnét tudom, hogy cipői vagy cipője? Mikor egyes szám és mikor többes? Mert nem mindegy? "A cipői pirosak", akkor mindegyik cipője az! Ha csak "A cipője piros", akkor pedig, ami éppen rajta van az piros. Szóval mikor 1 szám és mikor többes?

2 éve

Ari62

Én azt írtam, hogy a cipője piros. Elfogadta, és oda írta, hogy a másik megoldás: A cipői pirosak.

2 éve

Geridon

Minden olyan tárgy ami 2 részből áll (nadrág, cipő, szemüveg, olló, stb) megkapja a többes szám jelét az s-t, akkor is ha egyeszámban beszélünk róla

1 éve