1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The third horse is black and…

"The third horse is black and white ."

Fordítás:A harmadik ló fekete-fehér.

January 3, 2016

13 hozzászólás


szaszbalint1117

El van csúszva a pont a következő sorban.


Csodor

Mért nem fogadja el számmal???


dedy.dr

Sziasztok! :-) Tudjátok miért nem jó a : "A 3. ló fekete és fehér"


BlandMax

Mert ez nyelvlecke nem matematikai képlet, gondolom I'm little naiv.;)


KEREKESBOT

En ugy irtam, hogy a harmadik lo feher "es" fekete de azt mondta, hogy az "es" helybe "-" kell. Miert???


ironcameleon

Mert az angol "black and white" magyarul úgy van, hogy "fekete-fehér".
Fekete-fehér mozifilm, fekete-fehér fénykép, fekete-fehér nyomtatás, fekete-fehér ló.


KisPanni2

Azt írtam fehér fekete a harmadik ló. Miért nem jó?


vasvariistvan

Felcserélted a színeket.


villoplusi

A szavak használatánál nincs és


GycsLszl

Fekete-fehér ló elnevezése magyarul: szürke


vasvariistvan

Inkább tarkának gondolnám (ha van ilyen).


ironcameleon

A fekete-fehér lovat tarkának hívják, csak a fehér lovat nevezik szürkének.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.