"Він п'є."

Переклад:He drinks.

January 3, 2016

9 коментарів


samotos

я не розумію чому треба ставити s в кінці


SHVIDER

eats тому що, наприклад: вона їсть(eats). Вони їдять(eat). Якщо множина то ставимо eat, якщо однина eats


diana--3

Тому що s додається коли he, she, it. А коли I, you, we, they-то не додається s.


Rszh11

Тому що є he


timkaplay

я написав drsnk


CptW10

у правильних відповедей і drink правельно а в мене помилка! і не повторяйте мою помилку!


wAIp11

Ти пожертвував собою, дякую.


piter362305

Постійно забуваю )))

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.