1. Foro
  2. >
  3. Tema: Catalan
  4. >
  5. "Ella es muy femenina."

"Ella es muy femenina."

Traducción:Ella és molt femenina.

January 3, 2016

3 comentarios

Ordenado por comentario principal

ngels20

En català, com en castellà no és d'ús obligatori l'article, no crec que es pugui penalitzar el fet de no posar-lo, i més quan l'adjectiu que acompanya el verb és femenina...

January 3, 2016

ngels20

Perdó volia dir el pronom, no l'article...

January 3, 2016

asfarer

Ja s'han incorporat les versions sense pronom.

January 4, 2016
Aprende catalán en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.