"Er schläft auf einem Stuhl."

Çeviri:O bir sandalyede uyuyor.

2 yıl önce

7 Yorum


ersanbeyaz

Artikeli der ve das olanlar, Dativ haldeyken "einem" olur. Artikeli die olanlar "einer" olur.

2 yıl önce

CabbarGadd

Yani der ve das; dem oluyor, die ise der oluyor.

1 yıl önce

ztrk915163

Bulmaca gibi

7 ay önce

gunce1
gunce1

Stuhl article bilen var mı

2 yıl önce

MuratMukba

Der Stuhl

2 yıl önce

humetin

O nerede uyuyor ? (Dativ) - O bir sandalyede (sandalyenin üstünde) uyuyor. der Stuhl (Nom.) - deM Stuhl (Dat.)

8 ay önce

SoulFly973061

biraz daha açar mısın rica etsem çok faydalı bir açıklamaya benziyor senin açıklaman

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.