Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Er schläft auf einem Stuhl."

Çeviri:O bir sandalyede uyuyor.

0
2 yıl önce

9 Yorum


ersanbeyaz

Artikeli der ve das olanlar, Dativ haldeyken "einem" olur. Artikeli die olanlar "einer" olur.

23
Cevap ver11 yıl önce

CabbarGadd

Yani der ve das; dem oluyor, die ise der oluyor.

2
Cevap ver1 yıl önce

ztrk915163
ztrk915163

Bulmaca gibi

1
Cevap ver5 ay önce

Yeaseen

3.kademede bile hep aynı şeyler, ana dili almanca biri olarak çok çok yavaş ve az örneklerle zayıf bir uygulam maalesef

1
Cevap ver1 ay önce

enes732069

Yasin kardeşim, bu uygulama, akademi seviyelerinde özgeçmişe yazılabilecek kadar iyi, ve insanlar yazıyorlar

0
Cevap ver1 ay önce

erdem913095

Iyi bir uygulama oner

0
Cevap ver3 hafta önce

gunce1
gunce1

Stuhl article bilen var mı

0
Cevap ver2 yıl önce

MuratMukba

Der Stuhl

2
Cevap ver2 yıl önce

humetin

O nerede uyuyor ? (Dativ) - O bir sandalyede (sandalyenin üstünde) uyuyor. der Stuhl (Nom.) - deM Stuhl (Dat.)

0
Cevap ver6 ay önce