"Er schläft auf einem Stuhl."

Çeviri:O bir sandalyede uyuyor.

January 3, 2016

8 Yorum


ersanbeyaz

Artikeli der ve das olanlar, Dativ haldeyken "einem" olur. Artikeli die olanlar "einer" olur.

August 18, 2016

CabbarGadd

Yani der ve das; dem oluyor, die ise der oluyor.

June 5, 2017

gunce1

Stuhl article bilen var mı

February 22, 2016

MuratMukba

Der Stuhl

April 6, 2016

humetin

O nerede uyuyor ? (Dativ) - O bir sandalyede (sandalyenin üstünde) uyuyor. der Stuhl (Nom.) - deM Stuhl (Dat.)

January 20, 2018

SoulFly973061

biraz daha açar mısın rica etsem çok faydalı bir açıklamaya benziyor senin açıklaman

September 24, 2018

nisa19212

Sandalye derken sadece der stuhl denir yani nominativdir ama sandalyede diyince dem stuhl dativ oluyor bende yeni ogreniyorum anladigim bu

September 5, 2019

ztrk915163

Bulmaca gibi

February 22, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.