1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er schläft auf einem Stuhl."

"Er schläft auf einem Stuhl."

Çeviri:O bir sandalyede uyuyor.

January 3, 2016

11 Yorum


ersanbeyaz

Artikeli der ve das olanlar, Dativ haldeyken "einem" olur. Artikeli die olanlar "einer" olur.


CabbarGadd

Yani der ve das; dem oluyor, die ise der oluyor.


gunce1

Stuhl article bilen var mı


humetin

O nerede uyuyor ? (Dativ) - O bir sandalyede (sandalyenin üstünde) uyuyor. der Stuhl (Nom.) - deM Stuhl (Dat.)


SoulFly973061

biraz daha açar mısın rica etsem çok faydalı bir açıklamaya benziyor senin açıklaman


nisa19212

Sandalye derken sadece der stuhl denir yani nominativdir ama sandalyede diyince dem stuhl dativ oluyor bende yeni ogreniyorum anladigim bu


fatih592509

Acil b1 ögrenmeliyim ve bu dem der ler zor geliyor:))


Halime172352

O bir sandelye de uyuyor. Nesi yanlış


ali581962

1-)Nerede uyuyor sandalyenin üstünde 2-) nerede sorusu dativ alır 3-) dativde derler dem olur die ler der olur 4-) der sthul = sandalye olduguna göre dem alacak Bu durumda einem olacak 5-) youtubedeki hocalardan faydalanin kolay gelsin

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.