1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Gömlek kime ait?"

"Gömlek kime ait?"

Çeviri:Wem gehört das Hemd?

January 3, 2016

5 Yorum


ErhanGkmen

Biliyordum bile bile yalnis yaptim :)


123456yksl

dem hemd olmaz mı


k.gokce

Hayır, burada özne gömlek olduğu için nominativdir. Kişi ise dativ halinde olur. Çünkü gömlek "birine" aittir.


fatihan5555

Wem gehört hemd ? Yanlış dedi. Artikelini kullanmak şart mıdır bu tip cümlelerde?


ali581962

Tabikide şarttir, hangi gomlegin oldugu belli, adam gomlegi goruyor ve kime ait diye soruyor, Türkçe düşün

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.