"It is not ours."

Переклад:Це не наше.

2 роки тому

18 коментарів


grr240427

Чому? Я написала,, Це не є наше,,. А мені вибило, що це неправильно.Яка різниця між НАШЕ і НАШИМ? Хіба це різні слова?

2 роки тому

O.Yevhen
O.Yevhen

помилка скоріше не в наше / нашим, а саме в є якого не мало бути в українському реченні

2 роки тому

lubchic

я теж так написала...

2 роки тому

suprun12

ти написала "це не є наше" артикаль є не завжди вживається в перекладі. Краще пиши це не наше

2 роки тому

Ivanka735613

Для них та!

2 роки тому

wBAj6

В мене так само

1 рік тому

Andrij-Svyrydiuk

я теж

2 роки тому

O.Yevhen
O.Yevhen

помилка скоріше не в наше / нашим, а саме в є якого не мало бути в українському реченні

2 роки тому

Olexander2

я Вас прошу... "Це не Є наше" - дуже по-українськи

2 роки тому

O.Yevhen
O.Yevhen

Дієслово-зв'язок є (виражений дієсловом бути в теперішньому часі) у звичайній, стилістично нейтральній мові, здебільшого пропускається (наприклад, кажуть: я вчителька, а не «я є вчителька», вона розумна, а не «вона є розумна»), проте в науковому стилі зв'язок є зберігається.

Форма є вживається в усіх стилях мови, а єсть — в емоційно забарвлених текстах, в урочистій мові, найчастіше — в поезії.

http://chak-chy-pravylno-my-hovorymo.wikidot.com/ye

2 роки тому

Minecraft944964

Я теж

1 рік тому

galanet

Чому не можна It is not our? Адже our також перекладається як наше.

2 роки тому

proruslan

It is not ours. — Це не наші. Де тут помилка? А мене сповістили про помилку.

1 рік тому

Olexander2

Помилка у тому, що "наші", як розумієте, це множина. А "it is" - це однина.

1 рік тому

syukla

Яка різниця між наше і наші у реченні It is not ours Я переклала це не наші, а правильно це не наше В чому помилка? .

1 рік тому

Olexander2

бо it is- це однина, себто не "нашІ", а "наш', "наше", "наша".

1 рік тому

wBAj6

Жах я написала наше і це не правильно?

1 рік тому

Vira144686

Чи може бути варіант перекладу як - це не наші

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.