"I eat the apple."

Переклад:Я їм це яблуко.

January 4, 2016

16 коментарів
Це обговорення закрито.


[деактивований обліковий запис]

    А чому голос та не чотко виговорює "The" ?


m7Ux1

    А чому the apple а не an apple?


YuryArseienko

    тому що він їсть конкретне яблуко


greg.mort

    ЦЕ яблуко


tAwR14

    Зовсім не зрозуміло говориться an чи the чи and...


VandaRoma

    Переклад:Я їм це яблуко.


LeoMurka

    Не чітко бот говорив я не зрозумів .


Hanna883230

    кожний зробив помилку


nsFz13

    Може вже буде чітко озвучуватись кожен артикль?чи дуже хочеться хитрувати,?а як з повагою,соромом?чи таких проблем нема?


LimonMilio

    А чому я повина вимовляти чітко а боти ні я не розумію не зразу бо воно швидко говорять.


yi5E15

    Ця програма не чітко вимовляє the а вимовляє an


NIK00_00

    а яка різниця між "im eating the apple" і "i eat the apple" ? який варіант правильний ?


OkuMakuSan

    В мене мікро непряцює.(


FgVz12

    Помилка

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.