"an apple"

Μετάφραση:ένα μήλο

January 4, 2016

5 σχόλια


david158218

Το μήλο

September 4, 2017

Ioanna678593

@david158218 δεν μπορούμε εδώ να μεταφράσουμε το "an apple" ως "το μήλο"."An" είναι αόριστο άρθρο. Το "the" είναι οριστικό άρθρο και μεταφράζουμε "το". Το αόριστο άρθρο μεταφράζεται ως "ένας","μία", "ένα". Κάποιες φορές το αόριστο άρθρο παραλείπεται , το οριστικό όμως ποτέ. Ελπίζω να βοήθησα

February 25, 2018

LITSA216001

Ετσι εγραψα αλλα χωρις τονους

April 1, 2018

57Ek3

Ενα μηλο

April 4, 2018

57Ek3

Οχι

April 4, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.