"an apple"

Μετάφραση:ένα μήλο

πριν από 2 χρόνια

5 σχόλια


david158218

Το μήλο

πριν από 1 χρόνο

Ioanna678593
Ioanna678593

@david158218 δεν μπορούμε εδώ να μεταφράσουμε το "an apple" ως "το μήλο"."An" είναι αόριστο άρθρο. Το "the" είναι οριστικό άρθρο και μεταφράζουμε "το". Το αόριστο άρθρο μεταφράζεται ως "ένας","μία", "ένα". Κάποιες φορές το αόριστο άρθρο παραλείπεται , το οριστικό όμως ποτέ. Ελπίζω να βοήθησα

πριν από 9 μήνες

LITSA216001

Ετσι εγραψα αλλα χωρις τονους

πριν από 8 μήνες

57Ek3

Ενα μηλο

πριν από 8 μήνες

57Ek3

Οχι

πριν από 8 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.