1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich kenne diese Dame nicht."

"Ich kenne diese Dame nicht."

Çeviri:Ben bu hanımı tanımıyorum .

January 4, 2016

13 Yorum


msalihguler

"bu kadını tanımıyorum" neden olmuyor


Eralporkun

Bu kadını tanımıyorum


SteffiBookworm

kadın = Frau
bayan, hanım = Dame


Yasin8894

bizde bazı kadınlar kendilerine bayan diye hitap edilmesinden hoşlanmıyorlar, o yüzden bayan/kadın kafa karıştırıcı oluyor


MecnunNuh

"bu kadını tanımıyorum" bunun neresi hatalı


SteffiBookworm

kadın = Frau
bayan, hanım = Dame


Ahlatt

"bu bayanı bilmiyorum" tanımıyorum ile aynı değil mi?


Selcen_Ozturk

insanlar için tanımak kullanıyoruz, bana "bu bayanı bilmiyorum" cümlesi tuhaf geldi açıkçası


aslan.ilker

Bu cumlede nicht neden sonda?


SteffiBookworm

"...Olumsuzluk kelimesi „nicht“

„nicht“ olumsuzluk kelimesi, bütün bir cümleyi ya da cümlenin bir bölümüne olumsuz anlam katmak için kullanılır.

Bir cümlenin tamamına olumsuzluk anlamı katma: „nicht“ cümlenin sonunda, ama ikinci fiilden öncedir.

Ich liebe dich nicht.
= Seni sevmiyorum.

Ich kann leider nicht schwimmen.
= Ben ne yazık ki yüzemiyorum.

Cümlenin bir bölümüne olumsuzluk anlamı katma: „nicht“ olumsuzluk anlamı katılmak istenen cümlenin bölümünün önündedir.

Ich will nicht jetzt schwimmen (sondern in einer Stunde).
= Şimdi yüzmek istemiyorum (şimdi değil, bir saat sonra).
Sie geht nicht mit Florian (sondern mit Markus).
= O, Florian ile gitmiyor (Florian ile değil, Markus ile). ..."

https://deutsch.info/tr/grammar/syntax


m.mond.34

Danke schön.


fatih592509

Ben bu bayanı tanıyorum'u kabul etmiyor??


fatih592509

Çünkü kadin bayan degil bayan dame frauen

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.