"Becausetheyareclean."

Tłumaczenie:Bo są czyste.

2 lata temu

3 komentarze


honia11

Because to przede wszystkim "poniewaz" jednak w tym zdaniu uznano to za błąd. Dlaczego?

2 lata temu

br0d4
br0d4
Mod

Należało zgłosić błąd - jak sądzę, takie tłumaczenie powinno być zaakceptowane.

Zwracam jednak uwagę, że "because" niekoniecznie przede wszystkim tłumaczy się na "ponieważ", ale raczej tłumaczenia "bo", "ponieważ", "dlatego że", "z powodu" należałoby uznać za równoważne lub zależne od kontekstu.

2 lata temu

bat400870

Dobrze powiedziane

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.