"Bir kuş elmayı yiyor."

Çeviri:Ein Vogel frisst den Apfel.

January 4, 2016

22 Yorum
Tartışma kilitli.


CihanManav

Madem cevap 'frisst' olarak kullanılıyor. Kelimenin altına bunuda yazın. Dikkate alınmasını rica ediyorum


MeteCan9

Frisst ne laka şimdi?


LoddyLad

Hayvanlarla ilgili olunca isst değil frisst oluyor. Sadece insanlar isst


[aktif olmayan kullanıcı]

    İlk alıstırmalarda söylenmişti Frisst hayvanlara uyarlanan yemek fiili İnsanlarda esse ,isst ,essen gibi


Merve119966

    kuş neden maskülen ? Ayrıca der hangi durumda den oluyor ?


Lad2036

    Den aitlik mi getiriyor anlayamadım ?


ex_contributor

    burada aitlik söz konusu değil. İsmin belirtili hali var sadece (i hali, akkusatif)


FatmaZehra226784

    Den atikıl getirmiyor.


MeteCan9

    Neye göre kullanılacak?


Selma519684

    Frisst ne anlamadım


ozkan369944

    Das Hund frisst Hänschen


ozkan369944

    Hayvanlarin memek yemesine frisst denir


SaraTunc

    Hayvanlarda yemek fiil anlamiba geliyor


SaraTunc

    Hayvanlarda fiil olarak yemek anlamına gelir


Kadriye948652

    Hayvanlar yedigine Fressen deniliyor yani frisst insan yedigi essen isst


nissasudee

    Einen apfel olmalıydı bir elma demiş çünkü


KK_AQ

    This is easy for me because I'm always 1st on leauges huh


AsilkanSOY

    Sacmali besleme yapmiyoruz sonucta


VedatSolma1

    bu ein ile einen neye göre oluyor ? Biri açıklarsa çok sevinirim

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.