1. Forum
  2. >
  3. Konu: Duolingo
  4. >
  5. Sizce Duolingo Ne Kadar Fayda…

https://www.duolingo.com/profile/AdigeBahadr

Sizce Duolingo Ne Kadar Faydalı?

Arkadaşlar duolingo kullanmanın size ingilizce olarak bi getirisini gördünüz mü merak ediyorum doğrusu?

January 4, 2016

13 Yorum


https://www.duolingo.com/profile/oguzturhan.

Düzenli alıştırma ile çoğu unuttuğum detayı alışkanlık haline getirdim.Öğrenmek ile kullanabilmek farklı şeyler.Burası kullanmak için inanılmaz faydalı


https://www.duolingo.com/profile/sh_erry0

Evet sinavlar cok yardimci oluyor daha iyi anliyorsun bence cok faydali:)


https://www.duolingo.com/profile/SelinAsyaArslan

Güzel ancak bir konuyo geçmeden diğer konuya geçemiyorsun.Mesela benim sınav konum simple past tense ama henüz oraya kadar gelemedim


https://www.duolingo.com/profile/Guzitavsan

bu program ile kelimelerin çoğu aklıma kazındı resmen. :)


https://www.duolingo.com/profile/ecenur12.durmaz

ben ingilize notumu yükselttim


https://www.duolingo.com/profile/DemirKipi

Oldukça faydalı. İngilizce'ye başlama konusundaki en iyi seçeneklerden birisi. Tabi ki de Duolingo ile çalışıp şakır şakır İngilizce konuşmayı beklemeyin. Üzerine katmak sizin elinizde.


https://www.duolingo.com/profile/_AZERBAIJAN_girl

BENCE FAYDALİDİR CUNKU BENİM RUSCAM İYİYDİ KONUSMADİKCA UNUTTUMM AMMA SİMDİ YENİDEN ESKİSİ GİBİ KONUSA BİLİYORUM


https://www.duolingo.com/profile/burakkr1

ufaktan kelime öğrenirsin işte fazla bi yararı yok ama bi yerden başlamak lazım okulda öğrenilenden daha iyi öğretiyo ama orası bir gerçek ( üni hariç )


https://www.duolingo.com/profile/Jem997364

Bencede gayet faydalı yani boş vakitlerimde pratik yapıyorum bana + şeyler kattığına eminim


https://www.duolingo.com/profile/harunguven

Düzenli alıştırma ile bir hayli!


https://www.duolingo.com/profile/Sinem5834

çok faydalı olduğunu düşünüyorum.


https://www.duolingo.com/profile/Hakangrel2

Duolingo takıldığın duvara tosladığın yeri görmeni sağlıyor. Her şey şahane giderken birden bir konuda duvara tosluyorsun. Demekki ingilizcemizdeki sorunlardan birisi orasıymış anlıyorsun. Duolingo toparlayamaz ise dışardan takviye yapıyorsun orayla ilgileniyorsun


https://www.duolingo.com/profile/BURAK817266

Getirisi illaki oldu ama önemli olan öğrendiğimizi uygulayabilmekte ! Ben kendi adıma faydasını henüz görmedim.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak dil öğren. Ücretsiz.